Forum www.sorsikboard.fora.pl Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Regulamin boarda

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sorsikboard.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bl4ck0ut
Administrator
Administrator


Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Nie 0:12, 02 Mar 2008    Temat postu: Regulamin boarda

Witamy na boardzie sorsik.fora.pl
Przed rejestracją zajżyj tu i przeczytaj regulamin.

########################################

1. Jeśli tworzysz nowy temat, stosuj się do poniższych zasad:

a) upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
b) upewnij się, czy nie istnieje już podobny temat - zobacz przyklejone topiki i ogłoszenia w dziale, skorzystaj z opcji szukaj,
c) w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
d) w treści wiadomości pisz na temat, krótko i treściwie, podaj charakterystyczne elementy jakie mogą pomóc w rozwiązaniu problemu (np. numery wersji programów, model sprzętu komputerowego, opisz co próbowałeś już zrobić aby rozwiązać problem).


########################################

2. Podczas odpowiadania na istniejący wątek, stosuj się do poniższych zasad:

a) odpowiadaj na temat, nie spamuj czyli nie pisz bezsensownych postów,
b) staraj się wnieść swoje zdanie do tematu,
c) nie umieszczaj niepotrzebnych grafik, adresów
d) używaj znaków interpunkcyjnych i staraj się zaczynać zdanie z wielkiej litery - nie używaj zbyt wielu znaków interpunkcyjnych / emotikonek w jednym temacie/odpowiedzi,
e) nie cytuj tematu/odpowiedzi kolegów w nie skończoność.


########################################

3. Twój podpis/sygnaturka musi spełniać następujące kryteria:

a) nie może być dłuższy niż 120 znaków,
b) tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 5 linijek,
c) umieszczone grafiki i mogą mieć łącznie maksymalne wymiary 300x70 pikseli,
d) grafiki nie powinny łącznie przekroczyć wielkości 30KB,
e) zakazane jest umieszczanie w sygnaturze treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych, zarówno w tekście jak i grafice czy linkach.


########################################

4. Ogólne zasady pisania na boardzie:

a) nie wolno używać słów obraźliwych, ani publikować treści rasistowskich, szanuj także innych użytkowników, czyli nie zaczynaj konfliktów,
b) grafiki wrzucaj na imageshack i podawaj adres tutaj (np z miniaturką), nie wsadzaj obrazków bezpośrednio do postu - niektórzy maja modemy albo łącza o niskiej przepustowości i wola nie czekać 10 minut na wyświetlenie strony,
c) pliki zamiast słać na mail wrzucaj na strony do hostowania plików
rapidshare
yourfilehost
c) pisanie cały czas dużymi literami jest zabronione,
d) spamowanie na boardzie jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany,
e) zabrania się umieszczania adresów do stron komercyjnych, oraz stron internetowych nie należących do PPSGGK "LAAG" bez wcześniejszego uzgodnienia tego z administratorem boarda,
f) przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są,


########################################

5. Ostrzeżenia/kary/bany

a) użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) jest banowany na zawsze, bez możliwości zdjęcia bana,
b) za przeklinanie/obrażanie użytkownik może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym oraz dodaniem do grupy pod szczególną obserwacją,
c) tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat i krotkich bezsensownych i nic nie wnoszących do tematu postów, "chatowanie" może być ukarane banem oraz dodaniem do grupy pod szczególną obserwacją,
d) jeśli użytkownik należący do grupy pod szczególną obserwacją nie wykaże poprawy, może zostać zbanowany tymczasowo, lub na stałe,
e) przeważnie nie banujemy za treści przesłane w wiadomościach prywatnych (wiadomość bezpośrednio do innego użytkownika, niewidoczna publicznie),
f) osoby które ostatnio udzielają się wyłącznie w dziale offtopik albo ich znaczna ilość postów wylądowała w śmietniku, automatycznie dostaje bana.

########################################

6. Moderatorzy/administratorzy

a) obsługa boarda może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
b) możesz także zgłosić przypadki naruszenia regulaminu w dziale "Uwagi do boarda",
c) kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Uwagi do boarda".

########################################

7. Inne

a) obsługa boarda nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
b) regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda,
c) nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania,
d) regulamin dotyczy wszystkich bez wyjątku - moderatorów też.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bl4ck0ut dnia Wto 14:05, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sorsikboard.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i zasady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1